Bioblas Şampuan & Loreal Instant Clear Pure Şampuan


Merhaba!

Size favorim olan iki ürün anlatmak istiyorum.

Saçlarım çok yavaş uzar ve kestirmeye bile kıyamam. Bildiğiniz gibi çıt çıt kullanıyorum, uzunluk konusunda rahatım. Saçı hemen uzatan kürler hakkında çok şey okudum, denemeye çalıştım. Bir çok saç bakım kürü var. Tabii uzun süreli kullanmak gerektiği için bana fenalıklar basıyor. Bazen unutuyorum bazen yapmaya üşeniyorum.


Hesapladığımda 4 ayda bir saçımı kuaföre kestirmişim. En son gittiğimde tarih 5 Şubat 2014'müş. O gün kuaförüme saçlarımdaki kepek sorunundan bahsetmiştim. O sıralar sık şehir değiştirdiğim için sulardan kaynaklanabileceğini söyleyip bana L'oreal Instant Clear Pure Yağlı Saçlar İçin Kepek Karşıtı Şampuan'ı verdi. Her gün kullanmamamı, 2-3 günde bir bu şampuanla saçımı yıkamamı önerdi. Çünkü etkili bir şampuanmış. Diğer günler normal rutin kullandığım şampuanımı kullanmamı söyledi.


"Tamam" dedim, hemen kullandım. Hayatımın şampuanı oldu. Saçınıza parlaklık ve hacim veriyor. Ben ki hemen bir günde yağlanan saça sahip insan, saçımı 2-3 gün kullanır oldum. Saçınız hemen yağlanmıyor. Kokusu bir harika. Tabii ki de kepeklerimden eser yok şu an.




14 Şubat gibi Ankara'ya gitmiştim, Gratis'e uğradığımda Bioblas Saç Dökülmelerine Karşı Şampuan'ı gördüm. Bir kaç forumda okumuştum. Saçları uzattığına dair memnun kalanlar vardı. "Aman ne olacak denemekten" deyip aldım. Nasılsa etkili olmayacak ya.. -.- Neyse 15 Şubat'ta kullanmaya başladım. O zaman saçlarım yağlı olduğu için biraz ağır geldi, saçlarım çok fazla hacim kazanmadı ama, L'oreal'in şampuanı ile durumu dengeledim.



Gel gelelim taa ki düne kadar, saçlarıma bir alıcı gözü ile baktığımda farka inanamadım. Saçlarım gerçekten uzamış ve parlaklık kazanmıştı. İşe yaramayacak diye saçlarıma odaklanmadığım için hiç gözlem yapmamıştım. Bildiğiniz gibi Roaccutane tedavisi gördüğüm içinde yağlı cildim, kuru cilt tipine döndü ve saçlarımı bıraksam bir hafta yıkamayacak hale geldim. Bunun da saçın kendi saç derisini yenilemesine etkili olduğunu düşünüyorum. Her gün saç yıkamaktan kurtuldum diyebilirim bu sayede.

Sol taraftaki fotoğraf, 5 Şubat'ta, sağ taraftaki fotoğraf ise 15 Nisan'da çekildi. İki fotoğrafı karşılaştırmaya çalıştım. Hemen anneme ölçtürdüm. 4 parmak = 8 cm fark çıktı. Yani 2 ay 10 günde saçlarım 8 cm uzamış oldu. Benim için bir rekor.

L'oreal şampuanın fiyatı internette çok değişken, fakat ortalama 40-50 tl diyebiliriz.
Bioblas'ın fiyatı ise 12 tl.

**

Bu iki şampuanı bundan sonra hep kullanmayı düşünüyorum, çok gerekmedikçe değiştirmeyeceğim, size de kesinlikle öneriyorum. Özellikle yağlı saçlar için L'oreal'in bu şampuanı çok iyi gelecektir.



Sevgilerimle,


Facebook • Twitter • Bloglovin • Instagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"

Etiketler: , ,