Makyaj Masası Düzenim | 2014


Merhaba!
Evet, uzuuun bir yazı dizisine başlıyoruz! ^^

Uzun zamandan beri bir türlü yazamadığım, hepimizin beklediği, bu arada da baya bir sadeleştirdiğim makyaj malzemelerimi sonunda bir düzene soktum. Makyaj masamı istediğim gibi kaplayabildim. Fotoğraf çekimlerini yaptım ve yazmaya hazırım!

Makyaj masamın üzeri eskiden leopar deseni ile kaplıydı. Ev tadilatı sırasında bana bir fenalıklar geldi ki sormayın, odamdaki tüm fazlalıkları attım. Minimalist kişiliğime geri döndüm. Güzelce beyaz renk ithal kağıdımı buldum ve makyaj masamın üstünü kapladım. Artık her baktığımda huzur buluyorum.


Bakalım makyaj masamda neler varmış! ^_^




Yazılarımın kısa ve öz olmasını istediğim için, makyaj ürünlerini bölümlere ayırdım. Minik bir liste yaptım. Bundan sonraki yazılar bu sıraya göre gelecek.

1. Ten ve Yüz Bakım Ürünlerim
2. Rujlarım
3. Saç Bakım Ürünlerim
4. Kullandığım Nemlendiriciler
5. Vücut Bakım Ürünlerim
6. Göz ve Dudak Kalemlerim
7. Fırçalarım
8. Kullandığım Toz Ürünler




Bunların haricinde, hemen diğer taraflara değineyim.
Takılarımı ve elimin çok gitmediği toz ürünleri bu 3 çekmeceli kutuda saklıyorum.



Makyaj masamın çekmecesinde ise, çok nadir kullandığım makyaj malzemeleri ve bakım ürünleri var. Sığmayan takılarım, ojelerim ve tırnak bakım malzemeleri bu çekmecede duruyor. Eskiden masa üstündeydi, çok fazla kalabalık ettiği için çekmeceye aldım.

Makyaj malzemelerimde ve diğer ürünlerde kullanmadıklarımı ve kullanmayacaklarımı direk çöpe attım. Çok az bir şey kaldı. Açıkçası çok rahatladım! Bundan sonrada biten ürünlerimin yerine yenisi alarak, büyümeden çizgimi korumaya çalışacağım.


Başlangıç yazımda bahsedeceklerim bunlardı, umarım seveceğiniz bir yazı dizisi olur!
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere ^^


Okuduğunuz için teşekkürler.



Sevgilerimle,


Facebook • Twitter • Bloglovin • Instagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"

Etiketler: , , , , , ,