Watsons Alışverişi | 23 Haziran 2014

Merhaba!

Sonunda Watsons'a gidebildim. ^^



Annemi ve babamı yazlığa bıraktıktan sonra dönüşte Watsons'a uğramamazlık olmazdı. 
Daha çok, azalan ve bitmeye yakın olan kullandığım ürünlerin yerine yenilerini aldım. Yanımda listem olmadığı için gördüğüm kadarı ile bir şeyler almaya çalıştım. Tek bir yeni ürün ekledim, onu da az çok tahmin etmişsinizdir ^^




 1. Garnier Rahatlatıcı Tonik: Daha önce "Arındırıcı Tonik"i kullandığımı söylemiştim ve sevemediğimi de anlatmıştım. Fakat bu "Rahatlatıcı Tonik"e ba-yıl-dım. Kokusu muhteşem. İyi ki almışım. Arada alıp kokluyorum ihih

2. Nivea Pearl&Beauty Deodorant: Sanırım ben deodorant seçme özürlüyüm. Azalan deodorantımın yerine yenisi alayım dedim. Pudrasız sandığım(arkasını okudum bir de -.-) bu deodorant pudralıymış meğerse. Hadi dedim bir kullanayım. Ama allahım resmen koltuk altımdan un döküldü. De-lir-dim. Kokusu güzel. Fakat benimla deyılsın.

3. Bioblas Sarmaşık Özlü Şampuan: Az kalan şampuanımın yenisini aldım. Özellikle saçlarınız yavaş uzuyorsa mutlaka ayrıntılı, yağlı, ballı yazısını buradan okumalısınız.

4. I Love Coconut and Cream Duş Jeli: Yine bitmeye yakın bir ürünün yenisi daha banyoda yerini aldı. Tasarımı birazcık değişmiş. Kokusu muhteşem.

5. Loreal Skin Perfection Günlük Nemlendirici: Kışın bu nemlendiriciyi kullanmıştım ve çok beğenmiştim. Sonra "Loreal 3 Etkili Nemlendirici"yi bitirdim. Şimdi tekrar buna döndüm. "Loreal Skin Perfection Günlük Nemlendirici" ile ilgili ayrıntılı yazımı buradan okuyabilirsiniz.

6. Rimmel London Scandaleyes 005 Nude Göz Kalemi: Ta ta taaaaaam! ALLAH'IM ÇOK MUTLUYUM. Ö höhöm. Tamam sakiniz. Taaa Ankaralarda aratıp bulamadığım, Rimmel göz kalemi, Edremit Watsons'ta karşıma çıktı. Çok şanslı olduğumu size şöyle anlatayım; Watsons'a girdim, hemen göz kalemlerine baktım, tabii ki de "nude" yoktu. Sonra oradaki bir çalışana "Nude tonda kalmadı değil mi -.-" dedim. "O da valla hemen bitti yaaani." derken arada da kalemleri karıştırıyordu. Sonra "aa vallahi var" deyince gözler pörtledi tabii ihihi Kalem ters dönmüş, diplere gitmiş. Çalışan bayan tekrar bakmasa göremeyecektim. Neyse kasaya geldim, başka bir bayan var. Kalemi göstererek "Buldum sonunda" dedim. Bayan da "Dün bir başkası sordu, yok demiştim. Bugün depoya girdiğimde göz kalemlerini dökerken içinden bu düşmüştü, hem de bir tane, daha iki saat önce standa koydum." dedi. Gerçekten çok şanslıymışım. Kısmet işte ihihih

7. Watsons Argan Yağlı Saç Maskesi: Bana kim sorarsa mutlaka tavsiye ettiğim, saçlarınızın yumuşamasını ve parlamasını sağlamak istiyorsanız kullanabileceğiniz bir ürün. Çok seviyorum. Ne zaman bitse alıyorum. Bana yılda iki tane gidiyor. Haftada 2-3 kere saç uçlarıma sürüyorum. Argan yağlısı yeni çıkmış. Ballı'sı olmadığı için bunu denemek istedim. Güzel olduğuna eminim ^^


Benim Watsons alışverişim bunlardı! Sanırım föndöten hariç acil bir ihtiyacım kalmadı.
Okuduğunuz için çok teşekkürler, hepinize öpücükler!


Bu arada bana şöyle güzel bir deodorant önerirseniz çok sevinirim.


Sevgilerimle,


Facebook • Twitter • Bloglovin • Instagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"

Etiketler: , , , , ,