Kullandığım Nemlendiriciler | Yaz 2014


Merhaba!

"Makyaj Masası Düzenim" yazılarına devam ediyorum.
Daha önce, "Ten ve Yüz Bakım Ürünlerim", "Rujlarım" ve "Saç Bakım Ürünlerim"i yazmıştım.

Bu yazı ise "Kullandığım Nemlendiriciler" ile ilgili olacak ^^



Eskiden bir ya da iki nemlendirici kullanırken şimdi Roaccutane tedavim nedeniyle her türlü nemlendirici ve güneş koruyucu ile dolaşmak zorundayım. Bu yaz çok fazla denize gitmeyeceğim için güneş koruyucu kremi olarak şimdilik bir tane kremim var. Belki Bioderma'dan alışveriş yapabilirim. Aklımda bir kaç ürün var.



1. Spa Magik 50 Faktörlü Güneş Kremi: Bu kremi öncelerden almıştım, şimdi çok işime yarıyor. Makyajımın altına sürüyorum bazen. Herhangi bir kusma olmadı, cildim nasıl çekiyorsa artık. Kokusu çok güzel.

2. I love Coconut & Cream El Kremi: Şimdilik elimde olan kremlerden biri. Ellerim kuruduğu zaman kullanıyorum. Daha çok çantamda duruyor. Dışarıdayken ihtiyacım olduğu zaman kullanıyorum.

3. Excipial Lipo Emülsiyon: Yıllardır kullandığım mükemmel bir ürün. Aslında bence bu Lipo'nun üstüne nemlendirici yok. Kuruyan derinizi yumuşacık yapıyor. Resmen nemlendirici bir bomba ^^ Hem yağ bazlı hem de su bazlı olarak iki çeşidi var. Su olanı daha hafif, yağ olanı daha yoğun etkili. Benimkisi yağ bazlı.

4. Spa Magik Nemlendirici Krem: Çok güzel bir nemlendirici. Yine uzun süredir kullandığım bir ürün.

5. Loreal 3 Etkili Gündüz Kremi: Skin Perfection bittikten sonra denemek için almıştım. Çok ahım şahım bir ürün olarak gelmedi bana. Normal bir nemlendirici. Ama tavsiye edebilirim. Bu artık az kaldı. Bir daha almam sanırım.

6. Loreal Skin Perfection Günlük Nemlendirici: 3 Etkili Gündüz Kremi azalınca tekrar buna geri döndüm. Çok sevdiğim nemlendiricilerin başında geliyor. Hatta yazısını burada yazmıştım. O kadar çok soru geliyor ki bu ürün ile ilgili. Elimden geldiğince cevaplamaya çalışıyorum ^^ Hatta bununla ilgili ayrı bir yazı yazıp, soru geldiğinde artık o yazıya yönlendireceğim. 

7. Bebe Young Care Nemlendirici Krem: Canım Esma'nın hediyelerinden biriydi. Uzun süre stok olarak bekletmiştim. Geçenlerde denemedim ilk defa. Çok sevdim. 




Ve tabii ki Roaccutane tedavim boyunca aşk yaşadığım Hametan! İkinci tüpünü kullanıyorum. Her daim dudaklarıma sürüyorum. Arada ellerime de sürüyorum, rahatlatıyor.


Benim kullandığım nemlendiriciler bunlardı, sizin kullandıklarınız ve memnun kaldıklarınız neler?


Sevgilerimle,


Facebook • Twitter • Bloglovin • Instagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"

Etiketler: , , , , ,