Maybelline The Falsies Volum' Express Suya Dayanıklı Rimel

En Sevdiklerim | Maybelline Suya Dayanıklı Rimel

Herkese merhaba!

Yaklaşık bir aydır yazı yazamıyordum. Aslında "yazmak istiyor muydum?" bunu sorgulamak lazım. Her neyse, bir şekilde yine buradayım!


Çok konuştum!

Özellikle okulların açılması ile birlikte öğrenci arkadaşlarım bol bol kozmetik marketlerine göz atacaklar ve uygun fiyatlı ürünler arayacaklardır. Benim de şöyyyle minik bir katkım olsun. Severek kullanabileceğiniz ürünleri kısa kısa yazmaya başlıyorum.

**

Bunlardan ilki; Maybelline Volum'Express The Falsies Suya Dayanıklı Rimel.

Burada bahsettiğim gibi Maybelline'in Black Drama rimelini zaten bayılarak kullanıyordum, buna bir de suya dayanıklı rimeli de ekleyebiliriz artık.

Denize girip çıkarken özellikle deneme amaçlı, sahile bu rimeli sürüp gittim. Hatta yazın bayram tatilinde kullandım bu rimeli. Zaten bir kere kullanmam yetti. 3 gün boyunca, minik bir akma bile olmadan idare ettim. Evet 3 gün, çünkü yanıma makyaj temizleme jelimi almayı unuttum. Yukarıdaki arkadaş, normal sabunla ve şampuanla bile neredeyse çıkmıyor. 


Bu ürün ile istediğiniz zaman denize, havuza, düğünlerde ağlama merasimlerine katılabilir, memnun kaldığınızda da bir teşekkürünüzü alabilirim.

Fiyatı ise 15 TL civarlarında olması lazım.

Sizin ürün ile ilgili düşünceleriniz neler? Tabii ki de tasarım ile ilgili düşüncelerinizi de almak isterim ^^

**



Sevgilerimle,


Facebook • Twitter • Bloglovin • Instagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"

Etiketler: , , , ,