Sheida Kaş Farı


Merhaba!



Severek kullandığım ürünlerle ilgili ilk yazı "Maybelline Suya Dayanıklı Rimel" ile ilgiliydi. Bu yazıda ise severek kullandığım Sheida kaş farı ile ile ilgili düşüncelerimi paylaşacağım.

**

Sheida kaş farını Şubat 2014'te Ankara'dan almıştım. Acil ihtiyaçları almak için hemen bir kozmetik marketine girmiştik. Adını bile hatırlamıyorum. O zamanlar kaş farı almak istiyordum ve çok da araştırma yapamamıştım. Sonra bu kaş farı denk geldi. 20 TL gibi bir fiyata almıştım. Hatta "fazla mı verdik acaba" düşüncesi sarmadı değil.

Daha sonra kullandıkça gördüm ki gerçekten bu fiyata bu performans gayet güzel. Çünkü kaşlarımdaki boşlukları doldurduktan sonra gün boyunca ne bir akma, ne de bir kaşlarımın şeklinde değişiklik görmedim. Tozutma vs. hiç bir şey gözlemlemedim.

Açıkçası Essence, Wet n Wild gibi markaların kaş kitleri de baya bir anlatıldı. Çok denemek istiyordum ama bundan o kadar memnum ki denemek amaçlı bile almaya gerek duymadım.


Sheida kaş farı'nın içinde iki renk var ve gerçekten pigmentasyonu çok yüksek, dokundurmanız bile yetiyor. Koyu rengini esmer ve kumrallar kullanabilir. Açık rengini ise sarışınlar ya da kaşlarını açık renk kullananlar tercih edebilir.

Ben koyu rengini kullanıyorum, arada çok hafif ikisini karıştırıp kullandığım da oluyor. Uygularken Real Techniques kaş fırçasını kullanıyorum. (fırçaya aşık)

Yukarıda gördüğünüz gibi Şubat ayından beri kullanmama rağmen "seyirlik değil ömürlük olsun" performansı ile gözlerimi doldurdu. Sanırım 42 yaşıma kadar kullanacağım. Tişikkirlir Sheida.


Kaş farının rengini bu şekilde de görebilirsiniz. Kaşlarıma uygulayıp fotoğraflayacaktım fakat güneşi kaçırdım, ışık kötü olunca çekemedim.

Bu kaş farını sabitlemek amacıyla kullandığım bir ürün var. Onu da bir sonraki yazı olarak yazayım ki, ikisini birden çıkartmış olalım.


Sizin tavsiye ettiğiniz ya da severek kullandığınız bir kaş farı var mı?

Okuduğunuz için teşekkürler ^^


Sevgilerimle,


Facebook • Twitter • Bloglovin • Instagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"

Etiketler: , ,