Flormar 352 vs. Golden Rose 62


Merhaba!

"Bunu yazmalıyııııım!" diyerek hazırladığım bir yazı ile karşınızdayım.

Sonbahar kış derken koyu renkleri daha çok kullanmaya başladık ve bunlardan birisi de; koyu renkli ojeler. Bende sizin için, ikisi de aynı renk olan Flormar 352 numaralı ve Golden Rose 62 numaralı ojeleri karşılaştırmak istedim. Hem de favori koyu renk ojemi göstermiş olurum ^^

Koyu bordo ojelere bayılıyorum ve istediğim tonu çok aradım diyebilirim. "Acaba bu mu?" diye aldıkça aldım ve gereksiz milyon tane koyu bordo renk ojem oldu -.-



Çeşitli markaların çeşitli renkteki bordo renk ojelerini kullandım. Son zamanlarda Flormar'ın 352 no'lu ojesini kullanıyordum. Ama 24 saat bile dolmadan, soyulmaya başlıyordu. Kalıcılığı çok kötüydü.

Bundan 5 gün önce yine manikür yaptım hangi ojeyi sürsem diye bakınırken, Golden Rose'dan aldığım 62 numaralı ojesini gördüm. Belli ki koyu bordo renk diye almışım ve nasılsa istediğim gibi olmayacak diye bir kenara atmışım. Hadi dedim bunu bir süreyim.


Yukarıda gördüğünüz fotoğrafta Golden Rose ojenin 3. gündeki halini görebilirsiniz! Bu üç gün içinde oje için aklınıza gelebilecek olumsuz her türlü şarttan geçti.

Ne bir soyulma, ne bir darbe, yastık, yorgan, çarşaf izi, yok. Allah'ım aklımı kaybedeceğim. Sanırım ben kazıyasıya kadar da böyle gidecek. İlginç bir şekilde üzerine parlatıcı oje geçmediğim halde resmen ışıldıyor. Flormar'da bu söz konusu değil. 

Dikkatimi çeken başka bir nokta ise; iki katta mükemmel şekilde rengini bulması ve yoğun bir şekilde oje kokusu olmaması.


Tabii ben ojeye aşık oldum, hemen denk gelen siyaha çalan çok çok koyu bordo renkli ojeyi de koleksiyona ekledim! En sağda gördüğünüz Golden Rose ojenin numarası ise; 90.


Uzun lafın kısası, koyu bordo oje sevenlerdenseniz, bittikçe severek alacağım bu ojeyi kesinlikle tavsiye ediyorum ^^


Okuduğunuz için teşekkürler ^^


Sevgilerimle,


Facebook • Twitter • Bloglovin • Instagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"

Etiketler: , , , , , ,