* Goldwell Düzleştirici Sprey, Şampuan ve Natural Colors Organik Saç Boyası

Goldwell Düzleştirici Sprey, Şampuan ve Natural Colors Organik Saç Boyası | Blog by Mine Canan

Merhaba!

Bu yazıyı yazmak için çok geç kaldım. Makyaj masamı düzenlerken stok çekmecemde kaybolup gitmişler. Özellikle şampuanı ve düzleştirici spreyi denemeden yazmak istemedim. Bakalım bu ürünler hakkındaki görüşlerim nelermiş ^^

Goldwell Düzleştirici Sprey, Şampuan ve Natural Colors Organik Saç Boyası | Blog by Mine Canan

Öncelikle bu ürünlerle beni buluşturduğu için Doğatek Kozmetik ailesine çok teşekkürler. Doğatek Kozmetik, Goldwell ve Natural Colors’un Türkiye distribütörü. İnternet sitesinden ve Facebook sayfalarından merak ettiklerinizi araştırabilirsiniz. Küçük bir mailleşmeden sonra saç tipime göre uygun olan ürünleri bana yolladılar ve ben de büyük bir merakla denedim. Çünkü önceden yaptığım araştırmalara göre (ki Ekşi Sözlük'te yazılanlara bir tık daha önem veririm) gayet memnun kalınan ürünlerin olduğunu gördüm.


Bana gönderilen ürünler hakkında internetten aldığım kısa bilgileri sizinle paylaştıktan sonra kendi düşüncelerimi de belirteceğim.


Goldwell Düzleştirici Sprey, Şampuan ve Natural Colors Organik Saç Boyası | Blog by Mine Canan


Goldwell Stylesign Sleek Perfection Düzleştirici Sprey Serum
   
Yararları
Yoğun ve kalıcı etkili düzleştirici serum.
Kalıcı ipeksi, düz bir görünüm sağlar.
Su içermeyen yapısı ısı ile şekillendiricilerin saça verdiği zararı en aza indirir.
24 saate kadar nem koruma özelliği vardır.
200°C'ye kadar ısıdan koruma sağlar.
Boyalı saçlar için renk koruma özelliğine sahiptir.
Günlük kullanıma uygundur.

Uygulama
Kuru saça uygulayıp fön veya düzleştirici maşa ile şekillendirin.


Saçlarım için sıvı saç serumu ve Elseve mucizevi yağ kullanıyorum biliyorsunuz. Üçüncü ürünüm artık bu diyebilirim. Saçlarımı sertleştirmeden düzleştirebiliyorum. Ki uzun zamandır hep dalgalı kullanıyordum. Bir başka şikayetim ise saçımı yaptıktan kısa süre sonra kabarmasıydı. Bu ürünü kullandıktan sonra saçlarım kabarmadı. Saçınızı düzleştirdikten sonra yumuşacık oluyor. Saç uçlarındaki çatallaşmalar gitti. Kokusu muh-te-şem. Cidden çok sevdim.


Goldwell Düzleştirici Sprey, Şampuan ve Natural Colors Organik Saç Boyası | Blog by Mine Canan


Goldwell Dualsenses Ultra Volume Hacim Şampuanı
   
Yararları
İnce telli ve cansız saçlar için geliştirilmiş hacim kazandıran şampuan.
Saçı nazikçe temizlerken daha dolgun ve hacimli görünmesini sağlar.
Zayıf saçları güçlendirek daha dirençli olmasına yardımcı olur.
Çoklu Mineraller ve Hızlı Mikro Sıvı Teknolojisi içerir.
Hızla saça yayılan özel jel kıvamı, saçın tümüne ekstra dolgunluk ve hacim katar.
Yumuşak, bakımlı ve göz alıcı saçlar oluşturur.
Günlük kullanıma uygundur.

Uygulama
Nemli saça masaj yaparak uygulayın.
Köpürterek tüm saça yayın. İyice durulayın.
Gerekirse işlemi tekrarlayın.


Bir kaç ay ara ile şampuanımı değiştirmeye özen gösteriyorum. Saçımın alışıp tepki vermemesini önlemek amacıyla oluyor bu değişimler. Tam da şampuanım bitmişken bu hacim şampuanı yardıma koştu. Memnuniyetime kokusundan başlayabilirim. Bir koku manyağı olarak şampuanın kokusu çok güzel. Zamanında kullandığım Bioblas şampuanın kokusuna benzettim. Saçlarım ince telli olduğu için hacmi bir süre sonra gidiyor tabii ki de. Bu şampuan da vaat ettiklerini benim saçımda yerine getirdi diyebilirim. Saçlarım canlandı. Saçlarınız normalde yağlanıyorsa bu şampuanı çok seveceğinizi tahmin ediyorum. Saçınızı yıkadığınızda ıslakken çok hafif sertlik oluyor ama kuruttuğunuzda bu geçiyor. İsterseniz saç kremi kullanabilirsiniz.


Goldwell Düzleştirici Sprey, Şampuan ve Natural Colors Organik Saç Boyası | Blog by Mine Canan


Goldwell Düzleştirici Sprey, Şampuan ve Natural Colors Organik Saç Boyası | Blog by Mine Canan


Natural Colors 5N Açık Kahve Organik Saç Boyası

Yararları
Natural Colors, organik içerik sertifikalı kalıcı saç boyasıdır.
Saçınızı boyarken aynı zamanda saçınızın içten dışa güçlenmesine ve korunmasına yardımcı olur.
Meyve ve bitkilerle hazırlanmış organik içerikli doğal özlerden oluşan eşsiz bir formüle sahiptir.
Natural Colors, amonyak içermez ve solunum yolları rahatsızlıklarına neden olmaz.
Natural Colors, petrokimya yağlarından elde edilen renk pigmentleri olan resorsinol içermez.
Saçınızda daha canlı ve parlak sonuçlar elde etmenizi sağlar.
Saçınızdaki beyazları mükemmel şekilde kapatır.
İçeriğindeki E ve C vitaminleri ile saçın nem ve protein dengesini korumaya yardımcı olur.
Düşük pH değeri sayesinde saç üzerindeki pul tabakasının daha iyi kapanmasını ve yeni rengin saçta daha uzun kalmasını sağlar.
Ciltle dosttur. Ciltte tahriş benzeri sorunlar ve kaşıntı yapmaz.
Alerjik ve hassas ciltler için daha güvenilirdir.
Saçı boyarken saçın içini ve cildi de koruyarak renk değişimini sağlar.
Natural Colors, meyve özlerinden gelen aroması sayesinde amonyak değil, hoş bir kokuya sahiptir.


Saç boyası denince biraz korkarak yaklaştım, henüz kullanmadım. Bu yüzden yorum yapmak çok sağlıklı olmayacak. Zamanında boyarım diye "Açık Kahve" rengini belirtmiştim. Bu aralar saçımı boyasam mı boyamasam mı çok kararsızım. Her an bu saç boyası ile bir çılgınlık yapabilirim ^^ Eğer kullanırsam ve memnun kalırsam sizlere tabii ki de iletirim.

**

Genel olarak bakarsak; ilk iki üründen gerçekten memnun kaldım. Yapılan yorumları cidden hak ediyor. Böyle güzel markalarla ve ürünlerle beni buluşturduğu için Doğatek Kozmetik ailesine tekrar tekrar teşekkürler ^^


Aşağıdaki linklerden markaların sosyal medya adreslerine ulaşabilirsiniz.

Doğatek Kozmetik | İnternet Sayfası
Doğatek Kozmetik | Facebook Sayfası

Goldwell Türkiye | Facebook Sayfası
Natural Colors | Facebook Sayfası



Okuduğunuz için teşekkürler, hepinize öpücükler!


Sevgilerimle,


Facebook  Twitter  Instagram

Snapchat ve InstaStories'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"

"*" işareti ile başlayan yazılar, markalar ile yapılan iş birlikleri için hazırlanmış tanıtım yazılarıdır. %100 kendi samimi düşüncelerimi içermektedir.

Etiketler: , , , ,