* Heliotrop Sensitive Göz Bakım Fluidi


Heliotrop Sensitive Göz Bakım Fluidi

Merhaba!

Bundan bir kaç yazı önce Aradolu.com'u keşfettiğimi ve en kısa zamanda bir kaç ürün denemeyi istediğimi söylemiştim. 


Aradolu.com'da sağlıklı ve doğal bütün ürünleri bulabildiğiniz için ürünü seçmek biraz zor oldu. Ben de uzun zamandır düşündüğüm göz çevresi için nemlendirici hakkımı burada kullanmış oldum. Biraz araştırmadan sonra Heliotrop Sensitive Göz Bakım Fluidi'ni denemeye karar verdim.

Siparişi Çarşamba günü vermiştim. Araya hafta sonu girebilir diye tahmin ederken, akabinde Aradolu.com'dan, kargonun hafta sonuna denk gelebileceğini ve ürünün Pazartesi elime ulaşacağını belirten bir telefon aldım. Bu ilgileri beni ayrı memnun etti ^^

Heliotrop Sensitive Göz Bakım Fluidi

Pazartesi kargo bana ulaştı ve hemen kullanmaya başladım. Önce bu bakım kreminin bir özelliklerine bakalım;

"SENSITIVE Göz Bakım Fluidi, güzel ve dengelenmiş bir göz bölgesi için bir nemlendiricidir.
İyi bakımlı, iyi kontürlenmiş bir göz bölgesi ebedi bir şekilde ışıldar. SENSITIVE Göz Bakım Fluidi’nin Pamuk Tohumu Özü, Ayva Özü, Marula Yağı ve Göz otu Özü içeren çok değerli etken madde karışımı yoğun bir nemlilik verir, oksidatif çevre streslerine karşı korur, ciltteki kırışıklıkları ve yorgunluk işaretlerini azaltır.

Kullanımı: Her gün sabah ve akşam temizlenmiş göz bölgesine dengeli bir şekilde sürülür  ve yumuşak bir şekilde okşayarak dağıtılır."

Heliotrop Sensitive Göz Bakım Fluidi

Doğal içerikli, organik ve sertifikalı bir ürün olması çok güzel. Sabah makyajdan önce, gece de makyajımı çıkarttıktan sonra, göz çevreme pıt pıt şeklinde yedirerek sürdüm.

Sabah kalktığımda göz çevrem hala nemliydi, bu benim için en önemli özelliklerinden biri oldu. Makyajdan önce kullandığımda ise gün içinde bir rahatsızlık vermedi. Kırışıklıklara karşı etkisi uzun süreli bir kullanım sonunda yorumlanabilir. Ben kullanmaya başlayalı üç hafta olduğu için kesin bir yorum getiremiyorum.

Benim için tek eksisi; kokusu. Sanırım organik olma özelliğinden dolayı, kokusu biraz keskin geldi. İlk parmağınıza aldığınızda kokusu geliyor, kremi yedirdikten sonra kokusu yok oluyor. O aradaki sürede dayanırsanız, ne ala ^^ Kokuya takıntılı biriyseniz bu sizi biraz rahatsız edebilir.

Heliotrop Sensitive Göz Bakım Fluidi

Ürünün yanında gelen küçük hediyelerden biri de, yapımında biyolojik olarak doğada çözünen, geri dönüştürülmüş kağıt ve zehirli madde içermeyen mürekkebi bulunan iki kalem geldi. Kalemlerin tepesinde "Karaçam" tohumları var. Onları hemen ektim, hatta çıkmaya başladılar bile. 1 yıl sonra 10-15 cm büyüklüğüne gelecekmiş ve orman arazisine dikebilirmişiz ^^ Çok tatlı değil mi?

**

Sonuç olarak nemlendirme özelliğiyle beni mutlu eden bu göz bakım kremini mutlaka kullanmaya devam edeceğim. İlgileri için Aradolu.com ailesine tekrar çok teşekkürler.


Hepinize öpücükler!


Sevgilerimle,



Facebook • Twitter • Bloglovin • Instagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"

Bu sitede yer alan görsel ve yazılı içerik yazarın izni olmadan kullanılamaz ve kaynak/link gösterilmeden paylaşılamaz. 

Etiketler: , , , ,