Babil.com Kitap Alışverişi | Ocak 2015


2015'in ilk yazısından merhaba!

Aslında ilk yazıyı "2015 Yapılacaklar Listesi" olarak hazırlamak istemiştim ama yine hiç bir yere yetişemediğim için, onu ilerleyen zamanlarda paylaşmaya karar verdim. Yapılacak listemin ilk sıralarından yer alan "Daha çok okumak!" maddesini de böylece yerine getirmeye başlamış oldum.

Bir kaç hafta önce Babil.com'un yeni yıl nedeniyle hem ücretsiz kargo hem de oldukça iyi kitap indirimleri olan yılbaşı kampanyasına denk gelmiştim. Benim de kenarda biriktirdiğim, not aldığım ve okumak istediğim kitapların listesi vardı. Bunlardan en çok merak ettiklerimi hemen sepete attım ve bir nevi kendime bir yılbaşı hediyesi hazırlamış oldum.

Kitap ihtiyacımı annemin ve üniversitenin merkez kütüphanesinden karşılıyordum fakat 2015'e minik bir mutluluk ile başlamak istedim ve indirimi sonuna kadar kullandım! ^^

Bakalım neler almışım?


Turgut Uyar - Göğe Bakma Durağı
Uğur Koşar - Yüzleşme
Cemal Süreya - Üvercinka
Franz Kafka - Dava
Franz Kafka - Dönüşüm
Tomris Uyar - Dizboyu Papatyalar
Özdemir Asaf - Dokuza Kadar On
Dostoyevski - Yeraltından Notlar
William Shakespeare - Hamlet


Ne hikmetse, ne zaman internetten kitap alışverişi yapsam, illa ki araya tatilleri sokabiliyorum. Bu yüzden kargoyla kavuşmalarımız biraz geç oluyor. Siparişler bir hafta içinde elime geçti ama bu tabii ki benim hatam.

Eve girer girmez kargoyu görünce resmen mutlu oldum. Kitapların kokusu, yepyeni elinde durması... Çok seviyorum! Tabii annemle biraz atıştık, yok ilk ben okuyacağım sen okuyacaksın derken, sonunda odama kaçırabildim.


Kendime yılbaşı hediyesi dedim, tabii ki de not bırakmadan olmazdı! ^^


Babil.com, bu alışverişin yanında ek olarak çok tatlı bir mousepad yollamış. ^_^ Tekrar teşekkürler.


Umarım 2015 hepimiz için çok güzel bir yıl olur!



Eğer sizin de "Bunu mutlaka okumalısın!" dediğiniz bir kitap öneriniz varsa, lütfen yorum bırakmayı unutmayın, gerçekten çok sevinirim.


Okuduğunuz için teşekkürler.


Sevgilerimle,


Facebook • Twitter • Bloglovin • Instagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"

Etiketler: , , , , ,