Yeniler | 5 Mart 2015


Merhaba!

Bu yazıda, denk geldikçe aldığım ve bir kenarda biriktirdiğim yeni aldığım ürünler hakkında olacak. 

Hepsinin hakkında kısa düşüncelerimi aşağıda belirttim. İçlerinden bir kaçının ayrı yazısı kesinlikle gelecek.


Listerine Ağız Bakım Suyu: Her defasında "Neden alkollü aldın Minecim?" nidalarını kulaklarımda duyuyorum. Bu sefer de kullandığımda dilim düşecekti. Olsun yine de seviyoruz. Ağız bakımı için favorilerimin arasında.

Neutrogena Lip Balm: Artık kaç kere aldım hatırlamıyorum. Kullandığım bir çok markanın arasında en sevdiğim ve memnun kaldığım bir ürün. Kokusu ve uzun süre kalıcılığı harika.

RT Expert Brush: Sonunda aldım -.- Hangi indirime denk geldi bilmiyorum ama Gratis'ten almıştım. 20 tl civarındaydı. Bu fırçayla ben fondöten de allık da hatta temizken göz altıma pudra ile sabitlemek için bile kullanıyorum. Mük-kem-mel. Diğer fırçalarım ile ilgili ayrıntılı yazıyı da buradan okuyabilirsiniz.

La Roche Posay Effaclar Duo : Senin ben canını seveyim. Şimdiye kadar nerelerdeydin? Şunu söylemek gerekirse; Loreal Skin Perfection Günlük Nemlendirici'den bin kat daha memnun kaldım. İyi ki bunu almışım. Daha fazla yazmayayım çünkü ayrıntılı yazısını mutlaka blog'a ekleyeceğim.




Syoss Yoğun Hacim Saç Spreyi: Saç spreyi kullanmayan ben, saç spreyi kullanmaya başladım. Saçlarım o kadar yumuşak ki(hele şikayete gel) dalgalı yaptığımda dur-mu-yor. Bu yüzden bu ultra güçlü saç spreyi yardımıma koşuyor. Saçlarımı kas katı yapmadan gün boyunca dalgalı kalmasını sağlıyor. Eğer sertleştirdiğini düşünürseniz hemen bir saç fırçası ile saçınızın üstünden geçtiğinizde daha doğal bir görünüm elde edebilirsiniz.

Tresan Isırgan Otu Şampuanı: Bunu babam almış ihih Roaccutane tedavisinde kuru cilt ile dayanılmaz hafifliği yaşarken şu an eskisinden de yağlı cildim ile bunalımdayım. Saçlarım artık bir günü zor çıkartıyor. O yüzden bu yağlı saçlar için olan şampuanın alınması iyi denk geldi. Ben sevdim. Bayadır da kullanıyorum. En azından ikinci günü çıkartabiliyorum. Buna da şükür -.-

**

Bu yazıyı yazıncaya kadar Gratis ve Watsons 8 Mart Kadınlar Günü indirimi geldi çattı bile. Yüz temizleme jelim bitmişti, sadece onu yeniledim ve bir de nemlendirici bir el kremi aldım. Sadece ihtiyaç alışverişi yapmak cidden paha biçilemez. Belki azalan fondötenimin bir yenisini alabilirim.


Okuduğunuz için teşekkürler.
Hepinize öpücükler!


Sevgilerimle,


Facebook • Twitter • Bloglovin • Instagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"

Etiketler: , , , , , ,