Seyahat Makyaj Çantamda Neler Var? | 2015


Merhaba!


Ben de benim için yeterli olacak bir seyahat makyaj çantası hazırladım ve bunu sizlerle paylaşmak istedim.


Makyaj çantasında en çok yer kaplayan ve muhafaza etmesi en zor parçalar eminim ki fırçalar. Yok kılları zarar görmesin, kıvrılmasın derken baya can çekişiyorlar çantanın içinde. Ben de elimden geldiğince az fırça almaya gayret ettim. Karıştırma fırçası, kaş fırçası, allık fırçası (aynı zamanda bronzer için) ve fondöten fırçası ile fırçalarımı tamamlamış oldum.

Tabii ki de makyajın kalıcılığı arttırmak için "The Balm Makyaj Bazı" ve aynı zamanda ağırlık hissettirmeyecek "Missha BB Krem" yardımcılarım olacak. Ayrıca göz altı kapatıcısı olarak ve yüzümün belli bölümlerini aydınlatmak için "Mac Pro Long Wear Kapatıcı"yı kullanacağım.

Doldurduğum kaşlarımı sabitlemek için "WnW Kaş Rimeli" ve kirpiklerim için en sevdiklerimin başında gelen "Maybelline Black Drama Rimel" benimle olacak.


Kaşlarımı "Sheida Kaş Farı" ile dolduruyorum. Yere düşüp kırıldığı için kaş farını zamanında aldığım minik seyahat kutusu içine yeniden pressledim. 

Hem şeftali tonlarında hem de pembe tonlarında olan "Flormar Allık" ise her zamanki kullandıklarımdan olacak. Bronzer olarak tabii ki de "The Balm Bahama Mama"dan şaşmıyoruz. Pudra olarak artık çok az kalan "Rimmel Stay Matte"yi ve aydınlatıcı olarak "The Balm Mary-Lou Manizer"ı kullanacağım. Göz kapaklarımdaki BB kremi sabitlemek ve tek renk görüntü elde etmek içinse "WnW Brulee Far" çoktan yerini almış oldu.

Ayrıca kaş farını ve kaş fırçasını kullanarak kirpik diplerime eyeliner çekiyorum. Böylece hem doğal duruyor hem de pratik bir şekilde, tek parçadan iki iş çıkartmış oluyorum.


Sizce ideal bir seyahat makyaj çantasında neler olmalı? ^.^
Sizin tercih ettiğiniz ürünler neler?

**

Okuduğunuz için teşekkürler!


Sevgilerimle,


Facebook • Twitter • Bloglovin • Instagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"

Etiketler: , , ,