Makyaja Yeni Başlayanlar İçin: Allıklar


Merhaba!

Bundan iki yıl önce "Makyaja Yeni Başlayanlar Neler Almalı?" yazısı yazmıştım ve çok ilgi görmüştü. Hem güncel olarak hem de daha ayrıntılı bir şekilde paylaşmak daha iyi olur diye düşündüm ve allıklar ile başladım ^.^


Cildinizde hiç bir şey yokken bile mutlaka bir renk gerekiyor, bunun için de allıklar ilk yardımcımız oluyor. Bir çok allık rengi, markası vb. alternatifleri var. Ben de bu zamana kadar kullandıklarımdan beğendiklerimi burada topladım.


Uygun fiyatlı allıkları daha çok indirim dönemlerinde yakalayabilirsiniz. Bu indirim dönemlerinde öncelikle The Balm'ın allıklarına önem vermenizi öneririm. Çok güzel fiyatlara denk gelebiliyor. En fazla 20 tl ile bu işin içinden güzel ve kaliteli allıklara sahip olarak çıkabilirsiniz.

"Ay yok ben indirimleri bekleyemem" derseniz de Flormar'ın allıkları tercihiniz olabilir. Bunun yanı sıra Essence'in allıkları da çok başarılı.
  

The Balm Cabana Boy, rengi bakımından çok korkulan bir allık. Fakat çok hafif bir uygulama ile favori allık rengini yanaklarınızda görebilirsiniz.


Flormar Pretty Compact, hem şeftali tonlarında hem de pembe tonlarında iki rengi barındırıyor. Eğer ilk defa allık alacaksanız bence bu Flormar allık mükemmel bir başlangıç olabilir. Böylece şeftali tonlarına mı yoksa pembe tonlu allıklara mı daha yatkısınız görebilirsiniz. Bu ikili allığın pembe olanını tüm kış severek kullandım.

The Balm Hot Mama, herkesin favorisi olan bir allık. Özellikle yazın hafif bronzlaştığınızda mutlaka kullanmanızı tavsiye ettiğim bir allık kendisi. Yazın başından beri bu allık elimden düşmedi. Uzun süre de arkadaşlığımız sürecek gibi. Çünkü her allık gibi bu da bereketli bir ürün. Hafif bir uygulama ile ideal bir görünüm elde edebilirsiniz.

**


Okuduğunuz için teşekkürler! ^.^


Sevgilerimle,


Facebook • Twitter • Instagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"

Etiketler: , , , , , ,