Alışveriş: Ofix.com


Merhaba!

Bu sefer "kırtasiyemsi" bir alışveriş ile buradayım. Tam bir kırtasiye aşığıyım diyebilirim. Her çarşıya çıktığımda, farklı şehirlere gittiğimde bile illa ki oradan anı olsun diye kalem ya da defter alırım.

Benim de bu açlığımı giderebilecek mükemmel bir geniş yelpazeye sahip olan Ofix.com'dan sonunda alışveriş yapabildim. Tabii alışverişi yaparken "Mine sakin ol bu var zaten, evet onu sepetten sil bakayım, aferin" sakinleştirmelerim kulaklarımdaydı -.-

Biraz ihtiyaç, biraz deneme amaçlı olan bu alışverişin ayrıntılarına hemen geçiyorum! ^^
(Ürünlerin linklerini en aşağıya yazacağım)











Ve... Siteyi gezerken gözüme çarpan, ""ben bunu düzenleyici olarak kullanırım" dediğim, size göre kalemlik bana göre makyaj malzemeleri düzenleyicisini aldım ^^ Hem de orada burada satılan makyaj malzemeleri düzenleyicileri fiyatının yarısının yarısının yarısı fiyatına! Saldırın!


En kârlı çıktığım kesinlikle bu iki ürün oldu, oley.

**

Ergonomik Ortopedik Seyahat Boyun Yastığı 
Komili Sensitive Islak Havlu 90 Yaprak
Artline EK-235 Çizim Kalemi 0,5 mm Siyah
Artline EK-233 Çizim Kalemi 0,3 mm Siyah
Stabilo Boss Fosforlu Kalem Renk - Eflatun
Stabilo Greenpoint 6088 Keçe Uçlu Kalem Renk - Siyah
Ops Klm 201CT Kalemlik Şeffaf
Ops KLM 202 Kalemlik Şeffaf
Hiper HTS-106 Lcd Ekran Temizleme Seti
Esselte 465634 (30mm) D Mekanizmalı 4 Halkalı Klasör Renk - Beyaz
Faberox Fermuarlı Kalemlik Koyu Yeşil
Air Wick Deco Mango Oda Kokusu

**

Sizin kırtasiye bağımlılığınız var mı? Aldığınız en son ürünler neler oldu? Yorumlarınızı bekliyorum ^^


 Okuduğunuz için teşekkürler!

Sevgilerimle,


Facebook • Twitter • Bloglovin • Instagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"

Etiketler: , , , , ,