Seyahat Bakım Çantam | 2015


Merhaba!

Klasik "Seyahat Makyaj Çantamda Neler Var?" yazılarımın yanı sıra, biraz bakım kısmına bakacağız bu yazıda. Yaz boyunca küçük kaçamaklarla aniden yollara düştüğüm için kısa, öz ve nokta atışı ürünleri seçmekte uzmanlaştım. 

Son hazırladığım seyahat bakım çantamı ise sizlere fikir olsun diye yazmak istedim.

Hemen ayrıntılara geçelim;


Jiletler: Her ne kadar ağda yaptırmaya çalışsak da, özellikle yaz tatillerinde "aman uzadı uzayacak, aman ağda yaptıracak kadar olmadı, n'apıcaz" sıkıntıları arasında jilet kullanmak zorunda kalabiliyoruz. Bazıları jilete karşı kesin bir tavır koyabiliyor ama ben hangisi uygun olacaksa öyle tercih ediyorum. Buradan kumrallığıma da teşekkürlerimi bir borç bilirim.

Makyaj Temizleme Suyu & Tonik: Bu kadarcık şişe bile bir çok kez makyajınızı temizlemenize yetebiliyor, bu yüzden büyük şişelerle uğraşmayı bırakabilirsiniz. Bu şişeleri ben Gratis'ten denk geldikçe alıyorum. Akmaması için de ağız kısmına streç film geçirdikten sonra kapağını kapatıyorum. Böylece hiç bir sorunla karşılaşmadım şimdiye kadar. Kalpli olan şişede ise bir miktar aseton var.

Oje & Tırnak Makası & Törpü: Denize gir çık, eşyaları dağıt topla derken ojeler mutlaka zarar görüyor. Uçlarını minik minik tamir etmek içinse yanıma mutlaka kullandığım ojeyi alıyorum. Tırnağım kırılırsa diye de tırnak makasını ve törpüsünü hazır bulunduruyorum. Yer kaplamıyor zaten.

Benri Disk Pamuk: Ya bu pamuklar ne kadar da bulunamayan bir pamuk oldu. Minik paketleri dışında çok zor bulmaya başladım; sıkıntı büyük. Cilt temizliğinin ilk adımı pamuk olduğu için, elimizden geldiğince pamuğu da bakım çantamıza almalıyız.


Asıl hayat kurtaran çanta burada.

Şampuan & Saç Kremi: Özellikle Zeytinli Rock Festivali'ne gittiğimde "sen Allah'ın bir lütfusun" şarkısını kulağına kulağına söylediğim şampuanımı ve saç kremimi bir kere daha burada onure etmek istiyorum. Şu kadarcık şişedeki şampuan ancak bu kadar yetebilirdi. 4 günün sonunda hala da içinde şampuan kalmıştı. Çok pratik oluyor bu şişeler, kalp.

Duş Jeli: İster ayrı bir şişenin içine koyun, ister bu seyahat boylarından alın, mutlaka kurtarıcı oluyor.

Diş Macunu & Ağız Bakım Suyu: Sabahları "nerede oooo?!" diye direk uyanır uyanmaz elimin gittiği süper ikili. Ağızda uzun süre ferahlık sağlıyorlar.

**

Benim kısa ve öz olduğu kadar önemli ürünlerin bir arada olduğu Seyahat Bakım Çantamda bu ürünler vardı. Sizin tercih ettikleriniz neler oluyor?


Okuduğunuz için teşekkürler!


Sevgilerimle,


Facebook • Twitter • Bloglovin • Instagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"

Etiketler: , , , ,