Elidor Doğanın Enerjisi Güçlü Saç Uçları Ekspres Bakım Spreyi


Merhaba!

Bu yazıda, iki ay önce tanıştığım ve sonrasında çok severek kullanmaya devam ettiğim bir üründen bahsetmek istiyorum. 

Elidor'un Doğanın Enerjisi serisi ile bu yazıda tanışmıştık. Yazıyı yazmadan önce kısa bir süre kullanıp memnun kalmıştım. Daha sonra bitinceye kadar serideki bütün ürünleri kullanmaya devam ettim.

Yazıda da ayrıntılı olarak bahsettiğim ürünler arasında en çok sevdiklerim bu iki ürün ve şimdi bahsedeceğim bakım spreyi oldu.


Bu ürünü bütün yaz boyunca kullandım. Çok çok az kaldı. Kokusu muhteşem. Ne zaman deniz kenarında saçlarıma sıksam hep bir soran oldu. Deniz kenarında ya da evde, nemli temiz saçlarıma uyguladıktan sonra ısı kullanmadan kurumasını bekliyorum. Böylece saçlarımın doğal dalgaları ortaya çıkıyor, hem de saç uçları korunmuş oluyor.

Blogun Instagram hesabında bu bakım spreyinden daha önce bahsetmiştim. O paylaşımımdan sonra bu ürünü alanlar olmuş ve çok memnun kaldıklarını bana ilettiler. Bu yüzde gönül rahatlığı ile tavsiye edebiliyorum.

**

Okuduğunuz için çok teşekkürler! Bir sonraki yazıda görüşmek üzere!


Sevgilerimle,


Facebook • Twitter • Instagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"

Etiketler: , , , , , ,