L'Oreal Paris Color Riche Collection Exclusive Eva's Pure Red Ruj


Herkese merhaba!

Size bu yazıda aldığım andan itibaren favorim olan çok güzel bir kırmızı rujdan bahsedeceğim.

L'Oreal Eva's Pure Red Rujdan beni ilk İrem haberdar etti. İrem, benim blogumun ilk takipçilerinden. Artık takipçim olmaktan çıktı tabii ki, adeta kardeş olduk. Ona buradan çok teşekkür ederim. Şimdi hemen ruja geçiyorum.




Yukarıda daha önce favori kırmızılarımdan olan Avon Ultra Color Bold Coral Burst ruj ile yan yana duruşunu da görebilirsiniz. Avon daha çok bronzlaştığınızda kullanabileceğiniz bir renk. Eva'a Red ise her türlü :')


"Ben kırmızı ruj süremem" diyenlerin kesinlikle denemesi gereken bir ruj olduğunu düşünüyorum. İndirim zamanı mutlaka şans verin.


**

Okuduğunuz için çok teşekkürler, bir sonraki yazıda görüşmek üzere!

* Rujun gerçek rengini ön plana çıkartmak amacıyla hiç bir fotoğrafta efekt kullanılmamıştır.


Sevgilerimle,


Facebook • Twitter • Bloglovin • Instagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"

Etiketler: , , ,