Aliexpress Alışverişi - 2. Kısım

Aliexpress Alışverişi

Merhaba!

Aliexpress alışverişimin ilk yazısını paylaşmıştım. Şimdi geri kalan diğer ürünleri bu yazıda paylaşacağım.

Aliexpress Alışverişi

Seyahatlerde daha kolay ve daha iyi fotoğraflar çekebilmek için selfielerin kralı olan bu selfie çubuğunu aldım. Ayrıntılar ve fiyat bilgisi için tıklayın.

Aliexpress Alışverişi

Bu pasaport kılıflarından üç tane aldım. Biri bana, diğer ikisi de en yakın arkadaşlarıma gidecek. Kalite olarak çok iyiler.

Aliexpress Alışverişi

Aliexpress Alışverişi

İki farklı satıcıdan iki farklı telefon kılıfı aldım. Şekil olarak her ne kadar altın ayrıntılı olanı sevsem de, kalite olarak karpuz desenli olan çok çok iyi çıktı. Altın olan diğeri gibi biraz daha sert olsaymış mükemmel olacakmış. Ama yine de sevdim.

Aliexpress Alışverişi

Makyaj spatulası mı deniyor artık ne deniyorsa, ondan aldım ^^ Tamamen denemek amaçlıydı. Gayet sağlam bir ürün. 

Aliexpress Alışverişi

Telefonumun ekran koruyucu filmi çatlamıştı, ben de yenisini Aliexpress'ten almak istedim. 1.28 $'a bu kadar kaliteli bir ekran koruyucu aldığıma çok mutluyum. Gayet kalın ve sert. Çok memnunum. Buradan almaya kalsam en az 30 TL'den başlayacağını düşünürsek... Çok çok iyi. Zaten satıcının aldığı puana ve satış yaptığı sayıya bakarsanız baya memnun kalınan bir hesap olduğunu görebilirsiniz. (Ekran koruyucusu mu satmaya başlasak napsak...)

Aliexpress Alışverişi

Yaz tatilinde denize gidersek diye deniz altı çekimlerinde kullanmak için su altında kullanabileceğim su geçirmez telefon kılıfı aldım. Yanında boynunuza asmak için bir ip ve kolunuza takabileceğiniz bir bant da geliyor.

**

Şu an yolda olan 3 siparişim var. İkisi tabii ki de sulu boya fırçaları. Beni Instagram'dan takip ediyorsanız bu aralar kendimi çizime verdiğimi fark etmişsinizdir. Ben de bu yüzden fırça siparişi verdim. Diğer siparişim ise kitap okuma lambası 

**

Okuduğunuz için teşekkürler!

Sevgilerimle,


Facebook • Twitter • Bloglovin • Instagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"


Etiketler: , , , , ,