Makyaj Çantamda Ne Var? & 2016 Favorilerim


Merhaba!

Fark ettim ki doğru düzgün bir Makyaj Çantamda Ne Var? yazısı yazmamışım. Ben de bu yüzden tümü uygun fiyatlı olan yanımdan ayırmadığım ürünleri sizlerle paylaşmak istedim.


Minimalist bir insanım ve makyaj yapmayı en aza indirdim diyebilirim. Konu kozmetik ve blog olunca işin ucunu kaçırdığım zamanlar da elbette oldu. Bu sene bunu en aza indirdiğimi düşünüyorum. Hatta bununla ilgili bir yazı da yazacağım. Neyse konu çok dağılmasın; bu yazıdaki ürünleri kısa ve öz olarak düşünebilirsiniz. Ayrıca bu ürünleri 2016 Favorilerim olarak da kabul edebilirsiniz  💫


Ten Makyajı;


Pure Beauty Multi-Function BB Krem: Çok severek kullanmama rağmen yarısını anca bitirebilmişim. Makyaj yapacağım zamanlar sadece varsa cildimdeki kızarıklıklarıma uyguluyorum.

Maybelline Age Rewind Eye Concealer: Kullandığım en güzel kapatıcı. Çok kolay dağıtılıyor ve incecik sabitlendiği için rahatsız etmiyor.

Rimmel Stay Matte Pudra: Yıllardır kullandığım tek pudra. Hem uygun fiyatlı hem de makyajınızı gün boyu sabit tutuyor. Memnun kalmadığım bir gün bile olmadı.

The Balm Bahama Mama Bronzer: Artık klasikleşmiş bronzerımız. Bu bronzerı çok göz kapağıma tek renk farmış gibi kullanıyorum. Kontür uygulaması için artık bu ürünü pek kullanmıyorum. Sıcak tonlarda olduğu için güzel durmuyormuş gibi geliyor. Daha çok soğuk tonlu kahveler tercihim şu sıralar.

Essence No: 01 Snowflake Far: Uygun fiyatlı aydınlatıcı mı istiyorsunuz? Buyurun güle güle kullanın.


Şimdi gelelim bonuslara:

Flormar Eye Perfection Primer Shimmering Champagne Göz Makyajı Bazı No: 03: Benim aydınlatıcım uzun süre sabit kalsın diyorsanız, asıl görevi far bazı olan ama görünüm itibari ile adeta likit bir aydınlatıcı olan bu ürünü alabilirsiniz. bu likit aydınlatıcının üstüne yukarıda bahsettiğim Essence farı uygulayarak sabitliyorum, böylece gün boyu yüzümde kalıyor.

Maybelline Master Strobing Stick No: 200: Bir başka aydınlatıcı önerim ise bu Maybelline Strobing Stick. Özellikle renginden dolayı çok doğal durduğu için indirimlerde tercih edebilirsiniz.

Göz Makyajı;


H&M Kaş Kiti: Neredeyse bitmek üzere... Uzun zamandır kullanıyorum. Toz yapıda olduğu için doğal duruyor. İçinde iki renk var. Biri koyu biri açık renk. İkisi de soğuk tonda. Koyu olanı kaşımda kullanıyorum, açık rengi olanı da kontürleme işleminde kullanıyorum. Çok doğal duruyor. Alın size bir taşla iki kuş 🐦

Wet n Wild Megaclear Rimel: Kaşları sabitlemede sevilen bir ürün. Ben de öneririm. Severek kullanıyorum.

Maybelline Sensational Lash Mascara: Şimdiye kadar en severek kullandığım ürün oldu. İlk olarak Varşova'dan almıştım. Türkiye'ye de kısa sürede geldi ve şu an 4. tüpü kullanıyorum.


Bonus:

Rimmel London Scandaleyes Waterproof 005 Nude: Fotoğraflamayı unutmuşum. Tabii ki de göz içine süreceğiniz kalemin rengi beyaz değil, ten rengi olmalı. Çok daha doğal duracaktır. Bu göz kalemi ise işinde en iyilerinden, alt kirpiklerinize bulaşıp akma yapmıyor.

Dudaklar;


Dudak kalemleri: Flormar, Emily ve Essence'in dudak kalemlerini çok seviyorum. Ruj gibi sürüp çıkabilirsiniz de. Ruj altına sürdüğünüzde de rujun kalıcılığını arttırıyor.

Ruj: Ruj olarak ise Maybelline, L'oreal ve Wet n Wild markalarını tercih ediyorum. Flormar'dan da sevdiklerim var. Hepsini tek bir renge indirdim, gereksiz ve kullanmadıklarımı çöpe attım. Blog'un arama kısmına ruj yazıp aratırsanız, favorilerimi daha ayrıntılı listeleyebilirsiniz.

Fırçalar;


Fırçalarım yazısında hepsini ayrıntıları ile yazdım ama bir kez daha üzerinden geçmek gerekirse, ilk dört tanesi benim için yeterli oluyor. Son iki fırçayı makyajım ile uzunca uğraşmak istediğimde tercihim oluyor. Dediğim gibi ilk dört tanesi ile de tüm makyajımı kısa sürede uygulayabiliyorum. Küçük pembe rimel fırçasını ise 50li paket olarak Aliexpress'ten aldım. Kaşları taramak için müthiş kolaylık oluyor. 

**

Benim 2016 favorilerim ve aynı zamanda makyaj çantamda olan makyaj ürünlerim bunlardı. Aynı zaman da bu ürünleri makyaja yeni başlayanlar da bir rehber olarak kullanabilir.


Sizin vazgeçemediğiniz ve favoriniz olan ürünler neler? Yorum ve düşüncelerinizi bekliyorum.

Okuduğunuz için teşekkürler!
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere.







Facebook  Twitter  Instagram

Snapchat ve InstaStories'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"

Etiketler: , , , , ,